۱۲۰-تعریف نشده

 بعضی ازکلمه ها هستن تعریف نشدن برای هر فردی یعنی همه تعریف مشخصی از مفاهیم دوروبر ندارن مثل غریبه ! تنفر! هرچی فکر میکنم میبینم نمیتوننم حد مشخصی واسه خیلی کلمه های این مدلی پیدا کنم!  از غریبه شروع میکنم!

۱۱۹-بی هدف


گاهی فک میکنم اعتماد به طرف مقابل یعنی چی!

کلا اعتماد متقابل نسبت به هم یعنی چی؟

 چیزی که خیلی بارز توی رابطه های دوروبرم و تقریبا اکثرشون دیدم اینه وقتی یکی از دو طرف داره با اون یکی حرف میزنه و با تلفن اگه یه جنس مخالفی بیاد ازش چیزی بپرسه یا حرفی بزنه یه جوری بهت میفهمونه با دستو پاو کلی زبون اشاره و  ایما که میکشتم!
و اروم حرف بزنو اینا
واقعا نمیفهمم اگه بهش اعتماد نداری چرا باهاشی اگه بهت اعتماد نداره چیکار کردی؟
اگه دارین چرا اینجوری میکنین؟

۱۱۸ - یخما


کاش اونقد خل میشدم یهو که تو برف پیاده میومدم تا خونه

کاش میشد گفت گوربابای امتحانا

کاش ..............


دلم یه جوریه!


* البوم جدید داریوش محشره!

book city117-

با هم میرویم حتما، یک روز از صبح ،خسته شدم از پارک رفتنوخیابونگردی باهم میرویم!

ولی قول بده اول برویم قسمت لوازم تحریر،قول بده وقتی مداد رنگی های خیلی خیلی رنگودیدم ودهنم یه متر باز موند نگی زشته!

اصلا اول میریم کتابارومیبینیم هرکتابیوخواستیم میخریم میخونیم!هرچی کتابه ورق میزنیم.

بعدش میریم توکافی شاپش من اب نارنج میخورم با کیک توهرچی خاستی !

بعدش میریم کتابامونوحساب میکنیم باز برمیگردیم توبخون من میخونم. ولی قول نمیدم هی نیام حواستو پرت نکنما!

قول بده هی نگی بهم دس نزن به کتاباوجامدادیا!

راستی یه قسمت داره پرشمعه کلی هم چیزمیز داره که مال یونیسفه!

۱۱۶-گاهی تفاوت عمده!


مهم اونجاس که فرق توی صراحت یا  دو پهلو بودنه

یه طرف غالبا نمیفهمه کجاش دو پهلوه ٬جای توجه و فکر داره . یه طرف  غالبا دوس داره نشون نده ولی فهمیده بشه!

جنس فرق داره کلا .ذاتیه این قضیه .هیچ جاشو هم نمیشه عوض کرد !

طبیعی هم هست مث اینکه!