196-تنهایی!

هممم یه بازی همید راه انداخت شایدم بازی نبود.ولی بدجور به رخم کشید تنهاییمو.حرفای مسستیو زنگ زدن نازیو کنار هم بودنو اوناویهو عکس مرجانو دیدن شد اشکایی که ریختن.

خب دوستام انگشت شمارن!حتی کمترن!

برگردیم سر بازی

با اسم یا بدون اسم فرقی نمیکنه همه دوستام جز پر انرژی ترین افرادی بودن که میشناسم

اسم هم ببرم اتفاقی نمیافته نمیخونن تقریبا اینجارو

- پر انرژی , عین خودم اگه نبود اصلا خوب نبود

- پر انرژی ,مهربون,دیوونه

-قدیمی ,متفاوت ,خیلی وقته نیست

-قدیمی ,همیشه برام یه دونه هس, خیلی وقته نیست

-پر انرژی ,مهربون, عزیز دل, کما بیش نیستو هست!

اینا خیلی خیلی نزدیکاشون بودن که فقط یکیشون هست

شاید وقتی بگم تنها دعوام کنی شاید بگی منو تو که فرقی ندایرم با هم ولی داریم!

چه خوشم بیاد چه نیاد تنهام،تنها تر از اونی که فکرشو بکنم.

خوب نیست ،این حالمم خوب نیست!از دست دادن این همه خوب نیست.

نظرات 4 + ارسال نظر
همید چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 23:47 http://hamidiary.blogspot.com/

عه! قرارمون که این نبود مینا خانوم!
قرار نبود چیزی رو به رخ کسی بکشیم!
قرار نبود کسی رو ناراحت کنیم و برنجونیم!
امیدوارم آدم هیچوقت از دوستاش جدا نشه،
اما شما دوست رو چی حساب می‌کنی مگه؟
بذار در گوشت بگم که من شاید با بعضیاشون حتا
نشده که درددل کنم یا دو ساعت حرف جدی بزنم.
ولی دوستن بالاخره، خوش بودم باهاشون.
سخت نگیر (:

هممم ما قراری نذاشته بودیم :دی
تو که نکشیدی دسته جمعی کشیدن نوشته ها و یه سری اتفاقات
نرنجوندین و ناراحت نکردین :دی خودش شد.
هممممم اگه بخام به احتساب تو دوستامو بشمرم خیلی خیلی خیلی میشن کلن همیشه دورو برم شولوغه یه سری دورن یه سری نزدیکن.
ولی این 5تایی که نوشتمشون خود منن. بی کمو کاست من کنارشون منم بدون هیچ سانسوری!ینی بودم!

مهدی پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 00:18 http://spantman.blogsky.com

سلام دوست عزیز خیلی زیبا بود
ولی به نظرم تعداد دوستای خوب آدم انگشت شمار باشند بهتره

اوهوم دردناکه ولی بهتره !

سارا پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 01:23 http://s-a-r-a-8.blogfa.com

:)

مرجان یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 00:07

سلام نمی کنم!دوست ندارم!این چه وضعیه؟چراانقدغمگینی؟نکنه فک میکنی دوستات فراموشت کردن؟
نخیراشتباه میکنی من اینجارومیخونم تاازحالت باخبربشم قبول دارم سرم شلوغ شده ولی حافظم خوب کارمیکنه
عیدفطرمیام انگارلازمه یه جاخفتت کنم!!!بایدیه ذرت مکزیکی مخصوص پیاده شی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد