199-تنهایی

هنوزم با این کلمه ومفهومش مشکل دارم!

اینکه کی واقعن تنهاس!

کی براش فرق میکنه!

یه وقتایی واقعن نمیفهمم،عاجز میشم از درک آدما! اینکه تا کجا خودشونو آگاهانه گول میزنن؟ تا کی دوم میارن به خودشون دروغ گفتنو؟!ارزش داره این نابودی ذره ذره؟!و نمیتونم یا شایدم نمیدونم که باید چیکار کنم؟!از دست من چی برمیاد؟!

من ازون دسته از آدمام که اگه یکی قضاوتم کردو این حقو نداشت سعی نمیکنم فکرشو تغییر بدم!چون مهم نیس یا بهتر بگم ارزش درگیریشو نداره. کسی که بدون شناخت من دربارم فک میکنه و نظرشو میگه چندان اهمیتی نداره!

این چندروز نبودن خوب بود ولی کافی نبود،هنوز شارژ نشده بودم! هنوز خستگیم درنرفته بود!

جدیدن خیلی به چشمم میاد که دارن پیر میشن و برام دردناکه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد