184-بیخیالی

یکی از فوایدی که عینک داره همینه که اشکاتو میپوشونه شاید یکی دونفر به زور اونم بفهمن که شیکسته، باریدی!

قد همین بارون وحشی پریشونم!رعدوبرق ندارم!چیکه چیکه میچکم!

مث یه موج سینوسی ام که بادیود یکسو شده ام که قسمت مثبت و شاد زندگیشو ازخودش عبور نمیده!

میخام محسن یگانه دانلود کنم اگه عر بزنی همون موقع شیفت دیلیت میکنم!:@(یافت نشد)

دچار خودشیفتگی مزمن شد :دی دوتا چشم سیاه داری فریدون فروغی رو میذارم ....:دی

دلم  نیمد بهش بگم داغونم !بهش گفت اره عزیزم خوبم!جدیدن نمیفهمه از صدام!

چایی خوب نیس نه واسه اعصاب نه قلب!اما من عاشقش شدم!

یکی کاپشنمو بیاره بیرون باز سرد شده هوا!:دی

اشتیاقی برای تولدم ندارم! ولی برا کادوهاش دارم! 

آدم چیز مزخرفیه!هی قوی میشه!کم نمیاره! نمیمیره!

بیاید بریم کوه! الان هواش معرکه هس:دی بریم؟!آیا؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد