۱۰۳-قالبم!



خوشکل شده ها! خودمونیم قهوه ایش خوبه یعنی بد نیس : دی 

اینجانب تو شورا قراره فعالیت کنم! : دی (  چه حرفا؟!)

از همین الان حسش نیس : دی ( جمله از روح خبیثم بودا! )

بعضی ادما هستم که هرجور میخوای بهشون بفهمونی کلیه زاویه دید منو تو فرق داره نیا هی بگو بریم اینور اونور نمیفهمن؟!

رفتیم وسط طبیعت گلو بلبل یا مواظبش بودم زنبور نگزتش یا بهش گفتم ترس نداره که جوجو . خواستم بگم همچین دوس پسری دارم ( فردا صب که خوند کلمو میکنه : دی )

شده واسه کادو گیرکنین؟! من اساسی گیرم! اخرشم ثانیه اخر میگیرم! پیشنهاد بدین

قدش بلنده سه وجبو دو ناخنه سایز تیشرتش : دی یه شیکم تپل جدیدا در اورده نگین هم کمربندو کیف پول که اصلا نمیخوام حس میکنم توش حس نداره! مهربون نیس

خیلی حرف زدم اینا از اثرات نبو مستیه !تقریبا غمباد میگیرم نه میتونم سوژه هارو واسش تعریف کنم نه میتونم اذیت کنم کسیو کلا هرچی پایه واسه شیطونیو اراذل بازی بوده از دس دادم!و از همه مهمتر وقتی دلم میگیره وقتی قتطی میکنم هوشکی نیس وقتی گفتم مستی از مدل مستیم بفهمه من کودوم مدل دردمه که رسیده تو حلقم!

هییییی روزگار بدی شده!





نظرات 1 + ارسال نظر
simin پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 18:27

aya to hamun minayi ke man mishnasam?!!?!
in dus pesare kie man nemishnasam!

مگه ندیدیدش سیمین جون؟بلی من همان مینا ام که تو میشناسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد