۸۶- باز هم نق نق



حس اون ادمایی رو دارم که میخوان درو  دیوار هم گاز بگیرن! چون نمیتونن حرفشونو بزنن پدر یه دنیا ادم دیگه رو  در میارن ٬ با عالمو ادم بدوبیراه میگن ! خوب چی کار کنم؟!هان؟!


امتحانات به سلامتی تمومید و من اصلا خوشحل نیسم اخه ۹ واحدم روهواست!

اعصاب هم که تعطیله!

خونمونو میخوام!

اتاقمو میخوام !

میخوام گرمم که میشه تو خونمون باشم بولیزمو بزنم بالا رو شنگای یخ زیر دهنه کولر بخابم!!

میخوام سربه سر داداشی بزارم!

دیگه .......

کلی کار دارم !

ولی هنوز اینجام !


** بابت پست قبل زیادی بهونه گرفتم ! قاطی کرده بودم!

*همیشگی  نوشت!





نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 22:51 http://myrainynights.blogfa.com

منم همین حسارو دارم

ali شنبه 5 تیر 1389 ساعت 11:05

naziii

مورچه چسو یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 15:20 http://toto1.blogsky.com

از اون قسمت که میخواستی بلوزتو بزنب بالا خوشم اومد بقیش چرت بود .
اگه خواستی اینکارو بکنی فیلم بگیر .

مرجان یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 23:06

دوس ندارم سلام کنم!!من ازتموم شدن ترم بی نهایت خوشحالم (البته ترمم نهم تموم میشه باامتحان کشوری مهارت های زندگی!!!)
فرداتوقطاربیکارم به جای گوش جان سپردن به نوای ونگ ونگ بچه هالیست غذاهای شامی که می خوای بدی روآماده می کنم!!!

مرجان یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 23:08

خب وقتی اسمایلی نداری آدم چی بذاره جزعلامت تعجب؟!خب یه جادیگه برووبلاگ بساز که اسمایلی داشته باشه(این یه دستوره!!!)

اسمایلی هاتو توضیح بده بانمک تره:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد