۸۴- نامه های سر به مهر !


دوس دارم یه روز که تو خونه نشستم در بزنن!

درو که باز میکنم پستچی یه دفتر بگیره جلومو بگه خانوم .....؟ بگم بله

بگه میشه اینجارو امضا کنین؟  امضا کنمو یه پاکت بهم بده و بیام تو!

رو پاکتو که میبینم از یه جای دور و از یه دوست قدیمی باشه! یا یکی که خیلی وقتهخ ندیدمش یا کلن دلم براش تنگ شده!

پاکتو با یه ولع خاص باز کنمو بشینم روی مبل بخونمش!

نامه که تموم شد بگم اخی !

 بعدش بلند شم یه لیوان چایی بریزمو شروع کنم به خوندن دوباره نامم!

دلم یه همچین حس نابی میخواد! دوس دارم یکی این مدلی به یادم باشه!

کسی نیس واسم نامه بنویسه!؟


* هر کی بگه دیوووونه ام خودشه!

** از این جا بود که زد به سرم هر هفته نامه بنویسم با این تفاوت که واسش پستش نکنم فقط درشو ببندم یه تمبر خوشمل هم بزنم بذارم اونجا ! :پی  !





نظرات 4 + ارسال نظر
مورچه چسو سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 15:21 http://toto1.blogsky.com

دیوونه که هستی نه به خاطر فکرت کلا
اما فکرتم تغییر دادی بهتر بود اصلش رو مینوشتی
یه روز که خونه تنهام دوست دارم پستچی در بزنه نه یه بار نه دوبار 4 بار بعد من دنبال چادر بگردم تا برم درو باز کنم . وقتی میرسم جلوی در پستچی سوار الاغش (موتور) شده و داره میره صداش می کنم آقا.
و وقتی برمیگرده میبینم مرده رویاهامه
که با یه الاغ سفید اومده . حس می کنم دوسش دارم . چشم تو چشمش . چیزی بهش نگفتم ولی اومد موتور رو پارک کرد و منو بغل کرد و برد تو خونه و دیگه بقیش رو زشته نمی گم .

عجب!

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 00:45

چه حس باحالیه.منم دوس دارم.یاد خاطره های خوبی می افتم

مجتبی چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 00:46 http://myrainynights.blogfa.com

اون بالایی من بودم:دی

آرزوی حسیه قشنگیه...منم دلم خواست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد