۷۱-گزینه دو!


 ۱ - میتونم از ننه ( مامان بزرگ مامانم) که بیمارستانه و عفونت وارد خونش شده  و دکترا قطع امید کردن و گفتم بگید دخترش بیاد ببینتش بگم و بگم چه قد کل این قضیه  از مغزمچیزی جا نذاشته 


۲- میتونم از تولد امیرو شیطونی دیشبو منو دلتنگی یهوییو نبود اونی که باید باشه و نیستو (البته فک نکنم بیاد مهمونی این مدلی!) و اینا بگم که کلی خوش گذشت و همه چی سیادم رفت واسه یه شب حتی اگه مصنوعی بود! بگم!


۳- میتونم از همه خستگیم بگم که عین یه خر کار کردم خودمونیم  دارم خانوم میشم یاد  گرفتم یه مهمونی ۲۰ نفره رو راه بندازما!



۴- میونم از پاچه گیریام بگم!


۵- میتونم از یه پسری بگم که تو سربازیش  مسئول اعدام بوده و طنابو مینداخته گردنشون یا ۴ پایه میکشیده! گوه به گور این ادمای ...... که زندگی یه ادمو میتونن اینجوری نابود کنن ! ولی اون سعی میکنه نابود نشه! حداقل یه ادمه!



ولی از هیچی نمیگم!




نظرات 2 + ارسال نظر
زهره جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 23:15 http://roz-shop.com

سلام دوست من

عالی بود

تا حالا اسم فروشگاه اینترنتی رز شاپ به گوشت خورده

اومدم از تو دعوت کنم یه سری به فروشگاه بزنی

دنیا دنیا فیلم توی این فروشگاه ریخته

میدونی چه فیلم هایی داره

هرچی بخوای پیدا میکنی

هر چیا ... [تعجب]

شامل فیلم های :
هالیوودی ، ترسناک ، 2010 ، مجموعه فیلم های 2009 ،
عاشقونه ، کمدی ، هندی ،
انیمیشن های جدید و کارتونهای قدیمی


مطمئن باش بیای دست خالی بر نمیگردی

پس همین الان بیا
[چشمک][گل][بدرود]
زهره
milad20barzegari@yahoo.com
roz-shop.com

اشفته شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 07:22 http://ashofteh.net

آدم میمونه چی برای این پستت کامنت بزاره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد