۶۹-نه سلامی نه علیکیْ



این قد بی حسو حالم که کلاسمو میپیچونم میام خونه یه ساعت جسد میافتم اونجا! اینقد بهم فاز میده وقتی تو خوابو بیداری بهم میگن یخ در بهشت میخوای؟

!

اینقد از این جا بدم میاد که حد نداره! دادم با چشام میبینم خودم نیسم!


نمیدونم اون مینا کجاست ولی همونو میخام ! پر انرژی !


خسته شدم از بس بهم گفتین زشته ! بده ! عیبه! نکن! این منم میخوای بخواه نمیخوای هم به درک! مشکلی هست؟!


خسته ام ! بعد از این که توی یه مشکل به اینجاش رسیدم که تب کردم! یعنی تمومه! 

 

اصلا حوصله تولدو مهمونیو اینا رو ندارم! اصلا حوصله ندارم برم کادو بخرم!


داره به امتحانا نزدیک میشه ! من اصلا دلم نمیخواد شروع شه!

دلم تابستونو میخواد!


حتی حس نق زدن هم ندارم!


پاچه هم میگیرم! تازشم پاچه امیر هم گرفتم!همینجا میگم ببخشید! شوکولات میخوای؟!!


جدی جدی تب دارم یعنی اینقد مهم بود واسم!؟







نظرات 2 + ارسال نظر
اشفته چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 14:03 http://ashofteh.net

سلام. خوبی. باره اوله میام به وبلاگت.براتون آرزوی موفقیت دارم

army 18 چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 15:25 http://bia2osveh.blogfa.com/cat-9.aspx



_##________##
_______________###*_______*###
___________.*#####__سلام___#####*.
__________*######_دوست عزیز_######*
________*#######____________#######*
_______*########.__________.########*
______*#########.__________.#########*
______*######@###*_______*###@######*
_____*#########*###____###*#########*
____*##########*__*####*__*##########*
__*###########_____*_*______###########*
_############___وبلاگم رو ____############
*##*#########_بالاخره آپ کردم_#########*##*
*_____########_خوشحال می شم############
######## _______#######_یک_سر_به_____####
________*######__وبلاگم بزنی__######*
_________*#####*__________*#####*
___________*####*موفق باشی####*
_____________*####______####*
_______________*##*____*##*
_________________*##__# #*
__________________*####*
_________________.######.
_______________.#########*
____ _________.###########*


با سلام
من به وبلاگ شما سر زدم
شما هم نامردی نکنید و با یه کلیک به وب من سر بزنید
با تشکر

در ضمن اگه خواستید میت.نم لینکتون کنم فقط بگید با چه اسمی
شما من رو با نام " دانلود کلیپ با حال" لینک کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد