۳۶- هه مثلا عیده!

 

این عید هیچ فایده ای نداشت باعث شد من یه دنیا وبلاگ بخونم ! یه دنیا عشقو حال کنم با وبلاگم ! یه دنیا غصه بخورم با خوندن پستای وبلاگ قبلیم!


بی ربط نوشت: شده تا حالا یکی بهتون یه خبری بده بعدش از ذوق ندونین چی کار کنین و بخواین اون خبرو سریع تر از بی بی ثی  پخش کنین بعد بهتون بگن نه فعلا صبر کن بین خودمون باشه بعد شما هی اون کرمه تو وجودتون وول بزنه که بخواین به همه بگین ؟ من الان توی اون حالتم ! هنوز چشام از شنیدن این خبره از حدقه در نیومده ولی فک کنم تا چند دقیقه دیگه بیاد : دی   میگین من تا فردا دوم میارم که به همه این خبر دست اولو نگم؟ : دی

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 00:13 http://akvariyom.blogsky.com/

زندگی همینه....گاهی باید گذشته هارا مرور کرد...غافل نشد از اشتباهات..

mahdie دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 00:31

mina che hamchin jomlehaye sangin sangin minevisi:D ye chiz benevis dar hade ma:D makhsoosan ma ke dige emsal konkoori hastimo hichi too in mokhemoon nist:D ama khoobe baz to hese u kardan dari:( man yeki ke daram mimiram...

من تنها دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 01:20 http://mane-tanha.blogsky.com

به من بگو (اسمایلی نفس خبیث کیوون)
کلا عید برا من هیچی نداشت، به جز یادگرفتن چندتا دستور و رسیدن به شکل وبلاگم و آشنایی با یه دوست جدید که سال میره و ماه میاد احوال نمیگیره و از اینا.
خیلی روزا زود دارن تموم میشن.

فرزاد کافه چی دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 03:21 http://cafepechpech.blogsky.com/

اصولن هیچوقت از خوندن وبلاگ ها غافل نشو... مخصوصن از وبلاگ پربار من!!

در ضمن... سال نوت هم قشنگ :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد