۹ - هردم بیل

 صبح: 


ساعت ۶: ساعت زنگ میزنه  به خودم میگم ۱۰ دقیقه دیگه پامیشم !

ساعت ۶.۱۰: بازم ۱۰ دقیقه دیگه !

ساعت ۶.۲۰ : بازم ۱۰ دقیقه دیگه !

اخرش میگم پاشو مینا ظهر که اومدی بخاب ! با این امید پا میشم یه نگاه به ساعت میکنم ۶.۴۵ شده بدو بدو حاضر میشم ! میرم یونی ! تحمل یونی هم سخت شده! خیلی سخت ! یکی بهم انگیزه بده !

  حس تنهایی داره وسم درد ناک میشه ! حس بدیه که مبارزه باهاش داره خراب ترش میکنه ! اهای مردم من از تنهایی از دل مردگی میترسم ! من از سنگ بودن سنگ شدن میترسم !


ظهر :

میام بخابم !دو  ساعت رو مبل ولو ام خاب نمیرم ساعت ۶ فحش میدم دیگه میگم اخه چته دختر ! چه مرگته؟  تو که درگیر هیچی نیسی چرا چشات رو هم نمیان؟!‌ هان؟ بگیر بخاب دیگه !

ولی خاب نمیرم

میرم سراغ علی!



شب:

دارم راه میرم پام میخوره به در ناخونش میشکنه خونش میزنه بیرون ! میگم حقته میخاستی کوتاهشون کنی ! 





یکی از سرگرمی های بزرگ زندگیم وبگردیه دوس دارم نوشته های همه رو بخونم ولی دوس ندارم ادبی بنویسم ! البته استعداد هم ندارم !

دوس دارم بخونم اینجوری حس ادما بیشتر منتقل میشه بهم

یه کشف باحال کردم بسی ذوقیدم!الن کلشو خوندم ! ناراحت شدم و بهش حق دادم همین ! باید خیلی سنگ شده باشم که اینقدر سرد برخورد میکنم ! خیلی سرد ! خیلی سنگ!


یه وبلاگ باحال هم رفتم به اسم کودکان اردیبهشت :اینو خوندم از توش 



اردیبهشت!


کودکان تو با هر قطره اشکی


آب میشوند..


با هر لبخندی اما


می شکفند...


کودکان تو شاید


میل غریب


ماندن و سبز شدن دارند!




خیلی ناز بود خیلی دوسش داشتم !


گاهی اوقات بعضی وقتا یه نوشته هایی میخونم که  حس خوبی بهم منتقل میکنن ! فک میکنم مال منه در باره منه!





مامانم میزنگه جایی نیستم کع درست حسابی بتونم بحرفم ‌! میگه برات فال گرفتم حافظ خوشحال باش زندگی قراره شیرین شه ! میگم من که چیزی ندیدم تا حالا ازش  چشام خیسن ولی ............. میگه ناشکری نکن !
بغض کرده معلوم نیس دوباره چی شده که این جوری دلش گرفته اینجودی دلتنگه ! میخام برم پیشش بلیط نیس میگم با اتوبوس بیام؟ میگه مطلقا نه!

نظرات 4 + ارسال نظر
سوفی یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 23:32 http://sophie-88.blogfa.com/

دقیقا همین طوریه !! وقتی کار داری و باید زود بیدار شی خوابت میاد و چشات باز نمیشه اما وقتی بیکاری خواب از سرت میپره و ....

Miss o0o0om دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 01:15 http://www.oooooom.blogfa.com

می دونی خیلی قشنگ و ساده... اووووووم نمی دونم یه ججورایی خیلی دوستداشتنی می نویسی...!؟!

طاهره دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 13:37 http://http://rozasrad7.blogfa.com/

سلام عزیزم
ممنونم بابت تیریکت
امیدوارم که موفق باشی
مینا جون شما قبلن هم میومدی وبلاگ ما با یه اسمم دیگه
اخه یه مینا دیگه هم هست . نمیدونم شما کدوم یکیشون هستی

بهنام جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 10:47 http://www.heart-broken.blogfa.com

ناخنهای پاتو بلند میکنی، جورابات پاره نمیشه؟!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد