۶ - اعتزاض

       


        این پست چند بار ویرایش میشود!



بعدا تر نوشت: دی :


از خاب پامیشم و میام سراغ کامی . مسنجر باز نمیکنه! وبلاگم باز نمیکنه! جیمیل هم باز نمیکنه! میرم سراغوبگردی اینترنت خابیده !سرعت داغونه ! یه خورده فحش حواله اون کودن ها میکنم! میرم سراغ شیر موز درست کردن ! بستنی تداریم به علی میگم برو بگیر بیا اونم دیگه بدتر از من! اخرش یه مگنوم بر میدارم میریزم توش ! گردو هم میریزم ! خیلی خوشمزه شده ! دوباره میرم که بارون بخورم ! یخ میزنم برمیگردم!(اخه کاپشن هم نپوشیدم!)






بعدا نوشت :

یه شبانه روزه داره بارون میاد !یه شبانه روزه همش میرم زیر بارون ! :دی 

یه شبانه روزه استخون درد دارم!( سرما نخورده باشم؟!)




اون اقا یا خانومی که برام نظر خصوصی دادی توی وبلاگ قبلی و اینجا خبرم کردی یا هر کس دیگه ای که نظر میده و خودشو معرفی نمیکنه که بشناسم حداقل یه ایمیل بذارید که بتونم جوابتونو بدم

اخه من قرار نیس بزنمتون یا اینکه فحش بدم  از نظرتون استفاده میکنم بهش فک میکنم با معرفی نکردن نشون میدین اشنا هستین ولی من خوشحال میشم بدونم کی هستی! لطفا برام یه ادرس ایمیل یا وب بذار  مرسی!


کسی چیزی مزخرف تر از انتخاب واحد دیده؟ من دیدم:دی ( انتخاب واحد واسه علی !): دی


نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 21:52 http://www.hamraz000.blogfa.com

مبگما مینا! میخوای افسار مشکلاتتو بدی به دست زمان؟؟؟؟
؟؟؟
در مورد پست قبلی بود!
چی دیدی اون وخ؟؟؟؟؟؟؟

مهسا ملکی پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 19:45 http://www.jabe.ir

دوست عزیز سلام
وبلاگ جالب و مفیدی داری.
اگر برای وبلاگت عکس خواستی می تونی به جعبه سر بزنی. هر روز بیش از 500 عکس جدید توسط اعضا و مدیران به سایت جعبه اضافه می شه.
برای حمایت از جعبه لینک ما را در وبلاگ خود قرار بده ما نیز لینک شما را در قسمت حامیان قرار خواهیم داد. همچنین با عضویت در جعبه میتونی عکس های وبلاگت را به صورت رایگان آپلود کنی. به زودی جعبعه امکانات بیشتری را در اختیار کاربران وبلاگ نویس قرار خواهد داد.

جعبه حامی وبلاگ نویسان

موفق و سربلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد