۲۵- من ! نقاشی! پیکاسو بازی

 

   امروز خیلی نقاشی کشیدم خیلی حال داد یادم اومد یه روز تو باغ چه قد نقاشی کشیدیمو البته با ابرنگ چه قد صورتمونو خوشمل کردیم ! چه قدر دلم خواست اون روز تکرار شه ! تقریبا عین اون روز بود با این تفاوت که نبودی ! بقیه بودن!



تا حالا دوماد به این کودکی فنچی نینیی ندیده بودم ۲۰ سالشه! اخه من چی بگم! ایشالا خوشبخت شین ! همین! بقیه حسم قابل گفتن نیس!


من نمی دونم کی بهش اجازه میده اقا بالاسر بازیشو واسه من دراره؟ اصلا برو به زنت بگو نمیخام همه ببیننت از این لباسا نپوش  کتتو بده به اون که یخ نکنه! چششو دور دیدی؟ ببینه که دهنتو صاف میکنه بدبخت!

اصلا چرا تو باید تو عروسی باشی ؟ کی تورو دعوت کرده بود! واسه چی باید یادم بیاری که من همه چیو به هم زدم؟ چرا باید متلک بگی که من مال کیم؟ چرا باید بگی خوش به حال اونی که تو باهاشی؟

اصلا اینا به تو چه؟ به تو چه که من کجام و با کی؟ مگه تو کی هستی؟

من میخام برم سینما چهار شنبه یا جمعه نمی دونم چه فیلمی پیشنهاد بدین: دی



نظرات 3 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 16 اسفند 1388 ساعت 22:19 http://ghaasedakam.blogfa.com/

تنها فیلمی که این روز ها ارزش دیدن داره به رنگ ارغوان ه !

ستاره دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 01:13 http://www.shab-barone.blogfa.com

سلام مینا خانم
منم خیلی دوست دارم نقاشی کنم ولی تا حالا فرصتش پیش نیومده
من هر شب تنهایی رو ندیدم دوست دارم ببینم فکر می کنم قشنگ باشه

مجتبی دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 12:15

فیلمای ایرانی که چیزی نداره برو یه فیلمیو ببین که فقط بخندی!!!:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد