۲۰- ۱۹۸۴ فیلم یا کتاب!


بیکاری و تعطیلی و تنهایی باعث میشه بری فیلم ببینی ! 


امروز فیلم ۱۹۸۴ رو دیدم ! کتابشو قبلن خونده بودم !

از نظرم اصلا با فیلمش نتونستم رابطه برقرار کنم بر خلاف کتابش! با وجود اینکه خیلی سرسری خونده بودمش ! کتابش بیشتر درگیرم کرد که فک کنم به موضوع ولی فیلمش نه!


این جوری فک میکنم که کتابا بیشتر میتونن روی ذهن تاثیر بذارن تا فیلما !  شاید هم چون کتابشو خونده بودم حسی بهم منتقل نکرد ولی فیلم خوبی بود!

توصیه میکنمش خودش یا کتابش فرقی نداره حداقل یه بار بخونینش! 



نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 20:49

eival baba.age darish biar daneshgah manam mikham bekhoonamesh.ho3lam in rooza kheili sar mire
:(

قاصدک جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 10:21 http://ghaasedakam.blogfa.com/

من هم توی تعطیلات بین دو ترم کلی فیلم دیدم

باهات موافقم تاثیر کتاب بیشتر از فیلمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد