۱۸-اون اقاهه که خیلی نایسه!



  چیزی واسه گفتن ندارم !


    امروز یه پسره رو دیدم خیلی خوشکل بود تاحالا پسر به این خوشکلی با این چشا ندیده بودم بسی میخاستم برم تو کارش حیف که زود رفت منم حس نداشتم بلبل زبونی کنم ناز بیام! تحویلش نگرفتم!!  حیفید!ولی ماه بود!


*برای ثبت امروز که یادم نره بعدا چه قد سرد بودم ! چه قدر محو افکار خودم!(این جمله هیچ بطی به بالایی نداره!)




نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 21:47

پس پسر خوشگل هم وجـــود داره؟؟
راستی!
جـــریان اون دختره که تو دانشگاه علم و صنعت با ماشین زیرش گرفته بودنو میدونی؟؟؟؟
خیلی اسفناک بود!
فک کن! پسر خاله من اون موقع اونجـــا بود!

اره پسره خیلی خوب بود !!!
پسر خالت کیه؟ چه رشته ایه؟
میدونم چی شده تقریبا گفتن یه کامیونت زیرش گرفته که کامیون بود تقصیر هم انداختن سر هندسفری بدبخت! و رانندشم که میگن گواهینامه داشته و کلا همه چی قانونی بوده !!! و کسی هم پاسخگو نیس!
من اون موقع نبودم ظهرش اومده بودم خونه ولی هر وقت از جلوی دانشکدمون رد میشم دلم میریزه ! از بچه های ما بود من کامپیوتری ام !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد