۱۴ -



فرض کن روزای تعطیل بری  کلاس زبان خصوصی که تیچرش بهناز باشه !

شاگرداش منو امیرو علی !و تنها چیزی که اونجا یاد میگیری فحش باشه به اینگیلیسی!!و دفاع از خود کمی تا حدودی هم زبان!

ولی خیلی خسته میشم ! به خصوص اینکه نفسم بالا نمیاد !

دلم یه پیاده روی اساسی میخاد یه جای ارومو خلوت!(برداشت بد موقوف!)



نظرات 3 + ارسال نظر
مرجان جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 17:59

من پایه ی قدم زدن هستم ولی چه کنم که دوباره تواونجایی من اینجا!آخه چه مرضی داشتی این چندروزو برنگشتی؟؟!

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 18:00

راستی ازالان بگم فحشایی که یادمی گیری نثارمن نکنیا!!!!من باادیم مث تونیستم!

مرجان جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 18:01

اسممویادم رفت تونظرقبلی بنویسم !توم بیکاربودی اومدی اینجابلاگفاکه بهتربود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد