۱۰- تب دار

 

نمی دونم یخ کردم یا سرما خوردم ! ولی هر چی هست حسوحالمو گرفته حتی نمیتونم حرف بزنم خسته میشم ! فک کنم تب هم دارم!

شاید هم مال زیاد بیرون موندنه که اینجوری خسته شدم

میریم انقلاب ! یهو میریم انتشارات یساولی! خیلی جالبه انتشاراتش کارت پوستالای قرمزش هم نازه ! میریم یه کتاب طراحی میگیریم ۱۴ تومن هم بیشتر نداریم هنوز یه کتاب دیگه هم میخایم بخریم! (کسی نگه اینا دیوونه هستن که میگم خودشه! ما فقط یه کم سرخوشیم همین !)


تا حالا دیدین من بتونم یه ساندیویج!!!!!!!!!! هایدای عمله خفه کنو تا ته بخورم! امروز خوردم ! بنده خدا همکار داییم میگه اینا خانوادتا  .........!



نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 23:52

میگم دیوونه ای دیگه میگی نه:دی
میگم شیکمویی میگی نه:دی

تازه شنیدم هرکی سرما بخوره این روزا باید ۳ تا آمپول بزنه تا خوب شه.ولی منم سرما خوردم.ایشالا جفتمون خوب شیم!!!!

بهنام جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 10:47 http://www.heart-broken.blogfa.com

قربون زندگی دانشجوئی تون برم! با 14 تومان پول می خواهید بروید دو تا کتاب درسی دانشگاهی بخرید؟!!!!!!
ضمنا ساندویچ هایدا خیلی سیر میکنه... نمیدونم شما دخترا چه طور میتونید همه اش رو بزنین تو رگ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد