158- یه مدل دیگش

نمیدونم پیج بلاگفا چه قد دیدن داره که هی نگاش میکنم؟!

خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست؟

نمیدونم چه فایده ای داره اینقد حرف زدن درباره موضوعی که قرار نیس حرف زدن راجع بهش تغییرش بده.

بعضی رنگا واقعا رنگای زندگی ان:)یه جور خاصی یهو چشتو میگیرن!

درد از دل میاد.

چه جوری میشه وبلاگو برد رو بلاگریا جای دیگه!

دم امتحاناس و میخوام فرندز شرو کنم:دی

دورو برم پره از افراد دوست نما که استفاده ابزاری میکنن از هم دیگه :) اصن به روتون بیارم چی میشه ؟خیلی گندش در میاد؟!

یه سری سلکشن از یکی گرفتم اصن اووووف :دی

جمه بازار کسی نیس؟

این سرماخوردگیه ول کن نیستا!

تعطیله نمیاد نمیره  نمیبینه نمینویسه پاک میکنه! خوش به حالش:)

فک کنم فرجه ها برم یزد اصن آخ جونش:دی

بعضی ادما هستن ذاتن نمکن نگاشون میکنی میخای لپاشونو بکنی

خاب دیدم مردم واقعا حس میکردم که دارم میرم یه جوری معلق بودم ناجور :|

دلم یه نینی میخاد هی گازش بگیرم

از وقتی گودرو بستن وبلاگ فقط دوتا لایک میخوره یکی مخاطب خاصه یکی سیمین:دی اونم چند درمیون میزنن حس میکنم خاموشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد