۸۱- شاید بی بهونه



در ابتدای پست به شما خواننده گرامی توصیه میشود به  اینجا مراجعه کنید! : دی


فک کنم دلم بهانه گیریاش زیاد شده! همش میرم تو فکر ۷ روز دیگه! هی میگم سخته بعد میگم نه میگذره! همش سه ماهه!



نظرات 3 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 16:57 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

مرسی و خود گشی هم بکنی من به وبت سر نمیزنم :پی

جاوید سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 18:15 http://nighthowls.wordpress.com

آخی!!! :دی اسمایلی دل‌سوزی و اینا (بخاطر اندیشه‌اسلامی)
حالا استادت کیه؟ اگر شجاع‌منظری باشه که بهت تسلیت می‌گم اما کس دیگه‌ای بود خیالت راحت باشه، اصولا به دخترا خوب نمره می‌دن معارفیا.
۷ روز دیگه روز آزادی از دانشگاهه؟ برای من که خیلی مونده هنوز :(

نه محفوظیه
و ۷ روزدیگه هم ترم تمومه! ولی خیلی خوشحال نیسم!

مجتبی سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 18:40

شجاع به من یازده و نیم داااااااد

افرین پسرم تو یه چیزی پاس کردی پس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد