۶۱- لاک پشت عجیب غریب خوابای عجیب غریبتر من !


  توی لهجه یزدی بین تلفظ ق و غ تفاوت وجود داره داداش ما این دوتا رو جا به جا میگه از اینجا بود که واسه تعلیم این بچه و کمی تا حدودی اذیت کردنش تصمیم گرفتیم این جمله رو ۳ بار بگه !


محققی در قرقیزستان قورباغه قاسم غول را دزدید :)))))


از اینجا بود که داداشی قصد کشت منو پیدا کرد و و قهره !!!!: دی

 

* دیشب خواب دیدم یه نفر یه لاک پشت داشت که خیلی گردن بلندی داشت و گردنش عین گربه پر از مو بود از بس به این لاک پشتش ور رفتم ازم گرفت گفت داری میکشیش !!!!( خیلی نامرده نذاشت بازی کنم با لاکیش !!!:(  !  )


** من خوبم ! خیلی خوبم ! ........



نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 15:40

یحتمل این لاک پشت همان برادر شما بوده اند که از کارتان عاصی گشته اند!! البته جسارتن عرض کردم هااا...

فرزاد کافه چی سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 15:40

بالایی ما بودیم...

مسیح سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 16:03 http://civilian.persianblog.ir

منم هیچ وقت نتونستم واقعا تفاوت این ق و غ رو بفهمم
و اینکه این لاک پشته نمیدونم چیه اما چه خوب که الان خوبین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد