177یووووهوووووووووو

اومدم خابگا بریم خونه با بچه ها اتاقشونو گند برداشته ! همه چی هم داره رو هوا میچرخه! ولی خوبه!

باز سرما خوردم ! نقم نمیاد! دارم میرم خونه به آسایشو اینا برسم! میترسم!

ولی خوبم! بی اینترنتی یا با اینترنت ذغالی چیکا کنم آیا؟

عیدی معینو بالا بکشم گندشم در نیارم؟!:(مینا نیست ه اینا رو میگه:دی)

این خانومه خابگاهو باید کشت!

نرفته دلتنگم ولی نیازه برم! شاید وقتی برگشتم مغزم اینقد چت نزنه! دو روزه وسط حرفای بقیه جا میذارم میرم! اصن نمیفهمما بعدش یهو یادم میاد میفهمم چه گندی زدم زیادم با خودم حرف میزنم:دی معذرت میخام

آیا نیم باز برای گوشی من کار میکنه؟! 

کاش این عید تموم نشه!

جدیدن دلم دو روز نهایت زندگی میخادو بعدش مرگ !

نظرات 2 + ارسال نظر
گرگ شب سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 14:19 http://nighthowls.wordpress.com

عیدی بچه رو چی کار داری آخه گناه داره!
از عیدتم هم نهایت استفاده رو ببر :)

محمد سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 14:31 http://mysweetlife.blogsky.com

خوابگاهه دیگه خوبیش همینه
اااا... اینجوریاس؟ تو هم بیا من عیدی تو رو بالا میکشم
آخ گفتیییی (واسه اون پاراگراف دوخطیه) البته کلی بود ربطی به این دو روز نداره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد