۱۱۵- من یک انسان هستم یا یک جسم سالم!

گاهی وقتا هرچی فک میکنم به هیچ نتیجه ای نمیرسم پس فک نمیکنم دیگه :دی

گاهی وقتا هم میگم اون اقا یا خانوم یا همون خدایی که میگن جسم منو ساخته چرا اینقد ضعیفو همش مریض ساخته ؟؟؟!!!! تازه من دخترم هستم  دیگه یه درد اضافه بر سازمان هم دارم

توی ماه یه هفته که سرم داغونه هر سری هم که یه نقطه خاص بدنم مشکل داره این چه وضعشه؟؟؟؟! من الان پام از لگن تا زیر زانوم میدرده!!!پای چپمه! البته باید یه چن تا فحش به خودم بدم که لین چه وضعه خوابیدنه؟! هفته پیش هم که کمرم غش میرف هفته پیششم که سردرد شدید داشتم! این یعنی چی اخه؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
معصومه دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 19:45 http://golab-golab.blogfa.com

سلام مینا خانوم
این چه حرفاییه که میزنی؟
اگه همین الان پاشی بیای وبلاگ من و آخرین پستشئ بخونی
دیگه همه ی این دردها ورنجهایی که میگی فراموش میکنی!
امتحان کن!

setareh دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 22:08 http://tare68.blogfa.com

سلام
به سرزمین من خوش اومدی

من شیطون ترین دختر دنیا هستم که اتفاقا یه شب بارونی توی پائیز به دنیا اومدم. واسه همینم بهم دختر شبهای پائیز هم میگویند!
من دختر مغروری نیستم ولی خیلی ها منو مغرور فرض میکنند که کاملا در اشتباه هستند!
یه عالمه دوست نتی دارم که فداشون بشم ایشالا یه چند تا دشمنم دارم که پدرمو با ادرس قبلیم که.......بود در اوردند و باعث شدند ادرسمو عوض کنم تا انقدر فیلتر نشوم....

خوب اطلاعاتی در مورد خودم:
ستاره متولد 67
دانشجوی ترم 5

ساکن تهران



از احساسات زیادی برخوردارم و یه هفتست که تصمیم گرفتم کل کتابای مشهور دنیا رو بخونم و از شاه لیر شکسپیر شروع کردم

و مطمئنم یه روزی من یه ادم خیلی مهم میشم در سطح دنیا و نه ایران!!!

راستی این وبلاگ یه روز در میون اپ میشه و جواب هر کامنت زیرش داده میشه فقط از دوستان خواهش میکنم حرفهای در شان خودشون بزنند تا هم برای من هم برای خودشون مشکل ایجاد نشه.

از همکاری تون صمیمانه مچکرم

نکته مهم:

برای تبادل لینک3شرط وجود داره:
1-وبلاگ عاشورا من رو که راس لینکهای خودم هست بلینکید
2-این وبلاگ رو با اسم شیطون ترین دختر دنیا بلینکید
3- هر دو وبلاگم باید جزو لینکهای بالا باشند نه ته لینکهاتون

گرگ شب سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 00:10 http://nighthowls.wordpress.com/

مشکل از اونجاست که فکر می‌کنیم یکی ما ها رو ساخته و در قبالش مسئوله و تقصیرها رو گردنش بندازیم و این حرفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد