۹۳- تولد یک سالگیش مبارک !



فک میکنم شده یه سال که من مینویسم! البته وبلاگ مینویسم!

وبلاگ نویس نیسم ! نویسنده هم نیسم ! فقط یه کم حموم عمومی مغزمو اینجا خالی میکنم!

این دومین وبلاگی بود که ساختم خیلی هم  دوسش نداشتم ! 

کلا  n بار تصمیم گرفتم که وبلاگو بذارم کنار اما خوب نذاشتم !  

نه اجتماعی مینویسم نه سیاسی نه طنز نه هیچ نوع دیگه فقط یه تخلیه روانیه

گاهی وقتا میشن ذوقو احساس ،گاهی وقتا میشن  فحش به درو دیوار ، گاهی هم میشن تلنگر ،گاهی هم میشن  من !

ننوشتم که بشه 1000 تا بازدید توی روز یا 200 تا نظر واسه یه پست  فقط نوشتم ! اوایل بدون هیچ مدل خودسانسوری!!

سعی کردم مبهم نباشه ، سعی کردم من باشم نه کس دیگه ای!

چیزایی که نمیشد بگی رو اومدم اینجا گفتم و رفتم ! همین !


فک کنم تصمیم گرفتم گودرو بذارم کنار برم بشینم وبلاگ بخونم ! لذتی که توی دیدن یه پست جدید توی وبلاگایی که دوسشون داری هست هیچ وقت تو فضای گودر نیس هر چند شلوغ تره ! هر چند همه مدله توشه  ولی فک کنم فقط یه سه چهار تا از دوستامو بخونمو تموم فعلا  لبته همه میدونن ترک گودر از ترک اعتیاد هم بدتره!




نظرات 3 + ارسال نظر
جاوید یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 16:32 http://nighthowls.wordpress.com/

وبلاگ نویسی لزومی نداره در راستای هدفی مشخص باشه. وبلاگ شخصیه، هر طوری دوس داری می‌تونی ازش استفاده کنی :)
منم می‌خوام گودرمو شدیدا خلوت کنم. خیلی شلوغ شده و اصلا نمی‌رسم که بخونم

فکر خوبیه من کلی خلوت کردم میتونم بخونمشون همه رو اما وبلاگ خوندن خیلی بیشتر از گودر وقت میگیره ولی باحال تره : دی

مرجان دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 19:00

تولدگذشته ی وبلاگت مبارک!!!

حمید پنج‌شنبه 4 شهریور 1389 ساعت 00:27 http://<script language='JavaScript' typcoldnight.ire='text/java

سلاموبلاگ قشنگی داری تبریک عرض میکنم.موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد